Розділи

    • 13 травня 2020

    СТОП тютюновим організаціям і продукції

    Навіть в період  пандемії COVID-19  тютюнові компанії реалізують   нові  маркетингові  можливості  розповсюдження  своєї небезпечної продукції. В тому числі  використовуючи її доставку  безпосередньо споживачам серед яких можуть бути  неповнолітні .

    Для можливості придбання  тютюнових виробів в Україні це особи до 18 років.

    З метою  реалізації  заходів, із  запобігання цьому явищу:

    Всесвітній центр ефективного управління контролю над тютюном (GGTC), партнер  «Стоп тютюновим організаціям і продукції» (STOP) оголошує конкурс на створення візуального контенту. Матеріали (меми, GIF-зображення, діджитал-стікери, постери, інфографіки та короткі відеоролики) мають ілюструвати маніпулятивні технології, до яких вдаються тютюнові корпорації задля продажу своєї смертельної продукції.

     Серед учасників розігруються грошові винагороди у розмірі від $500 до $5000. Найкращі роботи буде розіслано серед антитютюнових активістів по всьому світу.

    Дедлайн подачі проєктів – 20 травня.

    Подробиці за посиланням. http://tobaccocontrol.org.ua/news/vikrii-manipuliatsiyi-tiutiunovoyi-industriyi-vriatui-nastupni-pokolinnia

    Небайдужим пропонуємо взяти участь!